fredag, februari 20, 2009

Skridskoövning.


Först blir det såhär. Jonas övar på skridskor, det är första gången som han tycker att det är roligt. Förut var hans filosofi att man ska kunna titta hur man gör och sen ska det funka. (det gör tyvärr inte det) Man måste ju öva först!!





När man då övat en stund så går det såhär bra. (ett litet fall efter fotograferingen blev det, me det syns ju inte här).
Övning ger färdighet det vet vi ju alla. Det kommer en ny dag imorgon, får se om vi kan öva igen eller om Jonas har träningsvärk. Han ska ju till simskolan på avslutning ikväll. (intensivkursen).
Nu ska jag åka och betala mitt nya halsband. Sen måste jag fixa lite, jag ska ju på kalas ikväll. Ulrika fyllde 40 häromsistens. Jag berättar mer vid senare tillfälle.
Kram så länge,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar