fredag, mars 20, 2009

Danskväll framför........


....Tv:n!! Gud vad bra dom är, paren i Let´s Dance. Man blir lite "avis". Skulle vara roligt om man kunde hälften så mycket som dom. Ja, tyvärr hann jag inte plocka fram symaskinen. Jag hamnade som sagt framför tv:n men jag "grunnar" på massor av saker som jag ska sy. Jag tänkte börja tidigt imorgonbitti, innan alla vaknat.(hoppas jag). Ska försöka fixa lite tyg till små barnförkläden i storl 5-7 år. Jag gjorde ju ett till Jonas som blev fint. Jag har ju fler ideer i mitt huvud. Det formligen sprutar fram. Jag har också beställt lite som jag ska hämta ut på Symässan i Kista, 3-5 april. Det ska bli riktigt roligt att få åka dit. Jag kanske hittar mer saker än jag tänkt när jag väl kommer dit.
Ny kamera har vi köpt oxå, så det ska nog bli en hel del fina bilder i min blogg såsmåningom. När jag har lärt mej hur den fukar förstås.
Nu säger jag Go´natt! Vi hörs imorgon.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar