lördag, mars 28, 2009

Handdukshängare.........

.... blev det igen. Det här broderiet som jag beställde från smartneedle har varit jättekul att jobba med. Otroligt fina, gulliga hängare som gör varje handduk väldigt personlig. Jag har hittils gjort en orm, en gepard, en ost med mus i och den här söta apan. Mina pojkar vill oxå ha varsin ny handduk/badlakan med eget motiv på, vi får väl se när jag får tid och råd att köpa nya badlakan til grabbarna.


Det här badlakanet ska bli en födelsedagspresent, jag säger inte till vem..... men hon heter Lena. (det syns ju på broderiet) schhhh! Hon fyller visst 25 år den här veckan!!!

Annars har den här lördagen lunkat på som vanligt, vi släckte lite lampor under "earth hour" men jag sydde ju så lite ljus och ström var jag ändå tvungen att ha. Mina grannar hade oxå varit duktiga på att släcka, om dom nu inte har varit bortresta.


Berätta gärna om du har "tittat in".... då blir jag glad.


Kram

1 kommentar:

  1. Jätteläcker handduk!
    Lena blir säkert glad, tror jag.
    kram//sys.

    SvaraRadera