tisdag, mars 31, 2009

Kalasdax.

Nu har vi hoppat över träningen igen!!! Inte bra!! Vi får ta igen det på torsdag, köra några vändor xtra. Magen ska "krampa", ja även benen ska få sej en svängom.

Så var det kalaset då, mycket trevligt! Tänk när man fyllde 25........... det var tider det, "Ung och vacker". Nu finns bara "och" kvar, jag är inte ens ung längre. Ja, nu ska man ju inte vara så avundsjuk på allt. En gång var jag faktiskt 25, och levde livet och hade jättekul. Idag är jag ca 28 (plus) lever fortfarande livet och har riktigt kul faktiskt. Lite gråa strån på huvudet har det kommit oxå, men det är väl bara charmigt har jag hört.( det gäller väl inte bara det manliga könet?!).
En bild på lite rosor piggar kanske upp när "åldersnojan knackar på". Alltid nåt som är riktigt vackert.
Kram

1 kommentar:

  1. Bra peptalk nu när jag vandrar mot mina 45 år med stormsteg;0) Visst är vi charmiga med eller utan grå...hårstrån förstås!Har inte komit så långt i min kris med att jag måste motionera...illa,nä det är skönt att vara lat:0) Kram på dig gamling

    SvaraRadera