onsdag, april 15, 2009

Jag gjorde det........men hur?????

Jag gjorde det faktiskt!!!! Jag är jättestolt!!!! Men jag vet inte riktigt hur jag gjorde, jag hade en bild som Mats fixade åt mej.

Jag frågade om han kunde fixa med färgerna i bilden men han fick inte till det. Visserligen blev hans bild jättebra men den gick i gråskala.


Jag hade svårt att redigera den eftersom jag inte visste/ hade just den "saken" i mitt program. Men jag fick ett telefonsamtal från min kusin i skåne, och när vi satt och pratade om vad jag gjorde så....ja det bara hände.


Jag fick fram nyansskillnad i färgen så att det gick lätt att lägga in färgbyte i broderiet. Det måste vara avgränsade partier för att det ska bli bra(om man inte är expert förstås).
Fråga mej inte hur/vad jag gjorde för det kan jag inte svara på. Men jag vet att det blev skitbra!!!! Här är resultatet. Jag är supernöjd.

Det här broderiet är ca 10x10 cm, jag har en på ca 15x15 cm som jag inte har provsytt än. Jag ska förminska det oxå och prova hur det blir.

vad tycker du? Lämna gärna din kommentar, det gör mej glad.


Kram


1 kommentar:

  1. Sååå snyggt. Du kan vara nöjd. Kanske skulle det sitta bra med en liten kurs i photoshop eller liknande, så behöver du inte be om hjälp se´n & så vet du vad du ställer till med. kram // Syz

    SvaraRadera