tisdag, april 28, 2009

Oj, oj, oj,......

..fötterna känns som om de var alldeles för stora. Orkade inte gå in på gymmet idag, det blev en riktigt låååångpromenad istället. Vi (gubben , jag och Jonas) gick hemifrån oss till pål jungs hage, en sträcka på ca 12894 steg grovt räknat. Det var jätteskönt men som sagt fötterna ville nog inte gå så långt. Visst hade det varit bra om armar, rygg och mage fått som det brukar men va f...n. "Tvättbrädan" kommer när den är redo. Eller vad tror du?
Med andra ord blev det inget sytt idag, jag får ta igen det imorgon. Vi ska ju på fest på Lördag och då blir det 70 tals kläder. Hoppas jag iaf. Vida jeans har jag , det var ju på modet för ett par år sedan men sen blir det problem. Visserligen är ju mycket kläder idag 70 tals inspirerat, men det hade ju varit jättekul om man skulle ha kvar nåt i garderoben. Jag får väl tömma den och titta efter. Gubben ska ju oxå ha nåt, tänkte ev fixa nåt av hans gamla jeans. Vi har ju båda blivit lite rundare sedan den tiden så byxorna håller nog tajtheten. Det ska bara göras vidare ben. Ja, vi får se vad jag hittar. Blir det allt för stora problem finns det ju affärer på stan.....
Tills nästa gång....... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar