lördag, april 18, 2009

Oj vilket fint vädet..

..ute att vara inne i!! Riktigt skitkallt, inget vidare. Hängde tvätt ute imorse, blir nog sy idag. Ja, så blev det . Visserligen åkte jag ner en sväng på stan först, skulle ju fixa några ramar. Så här blev det. Ramarna är 30x30 cm. Jag ska fixa en väggbit i vardagsrummet där vi har vår säng, och sätta dom ovanför. Jag tror att det kan bli snyggt.

Sen blev det mera Hummel, "Honey Lovers" en söt liten pojke. Blev en av Mats favoriter, dom är roliga att sy med underbara färger som är lite dova.


Här är nästa motiv som jag fastnade för- "Farewell". Visst är den söt! Som sagt det är lätt att fastna i motiven, de är underbart söta allihop. Om jag hinner imorgon ska jag rama in de här oxå .





Jag hoppas att det blir lite varmare ute då, jag hade tänkt att jag ska olja in den nytvättade uteplatsen. Så att vi kan börja nyttja den, dricka morgonkaffet i solen och bara njuta.

Ja, vi får väl se vad som blir imorgon då. Till dess..........



Kram


2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    är ny besökare hos dig - såg att du var Nyköpingsbo, vilkat jag oxå är.
    Vad fint du broderar, har kikat igenom på dina alster.
    Jag är en StickVirkLoppisMålarTant - kika in om du har lust...
    Ha det bra i solen
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Hmmm - betongljutare med - glömde ju det...det startar ju nu med värmen - är så roligt..
    Hejhej
    annelie

    SvaraRadera