torsdag, april 16, 2009

Så här ser de ut, de väskor som jag har sytt färdigt helt och hållet. Jag gjorde en idag som har legat ett tag, foder och handtag skulle dit. Jag har ju haft lite annat för mej.
Så även idag, Jag har tragglat lite mad en bild som Albin ville ha broderad, "monster" det gröna m:et som finns på nån sån här energidryck. Men när det inte gick som jag ville så bestämde jag att jag skulle göra färdigt det andra.
Här är det senaste resultatet, gula rosor på grön bottefärg, fodret är gult det passade till de gula rosorna.
De andra väskorna har "legat" ute tidigare på min blogg.
Väskorna är till salu om någon är intresserad. ( bettanholgersson@hotmail.com ) det går bra att mejla.
Kram

1 kommentar:

  1. Så fina väskor! Jag vill nog ha en snart. har ingen väska för våren. //syz

    SvaraRadera