fredag, april 24, 2009

Sen fredagkväll!

Idag har det varit ett strålande vackert väder, visst blir man glad!!! Jag slutade tidigare från jobbet idag och bestämde mej för att besöka min syster på Mixen. Det var ett tag sedan jag hälsade på där. Kollade lite vad hon hade, jodå som vanligt mycket roligt. Jag skulle testa på att göra att smycke till min mobil tänkte jag. Hittade ett kul mönster iform av en krokodil, men ack vad det "sket" sej!!!!! Det blev inget!!!!!! Jag fick inte till det riktuigt med korsade trådar och trädda pärlor. Jag får testa en annan gång tror jag för jag brukar inte ge mej. ( idag var jag tvungen och det stör mej lite)



Ja,ja.......

Väl hemkommen blev det lite middag och sedan till stora varuhuset för inköp av attiraljer till både ett gapande tomt kylskåp och frys med tomt innehåll.
Jag hann med att olja in uteplatsen lite till, där det var jättetorrt fick jag måla med lite mer olja. Hoppas att det räcker nu.

Sen hände det......igen......symaskinen klev fram, bara sådär och ville bli lite sydd på. Här är resultatet, ena halvan av en födelsedagspresent. Min morbror fyller 70 år och då tänkte jag att han skulle få nåt fint som lilla systerdottern har gjort. Den anadra halvan av presenten ska nog bli färdig imogron hoppas jag.

Nu ska jag gå och lägga mej, är ganska trött efter så mycket solljus som jag fick på mej idag. Man har inte hunnit vänja sej riktigt än.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar