onsdag, april 01, 2009

Snart färdiga....

.... är dom, de små pryttelväskorna. Jag har bara lite handsömnad kvar. Dom är fodrade oxå med färgat foder. Det är ju så himla roligt att sy. Snart är det dessutom SYMÄSSA i kista!! Jag åker dit på söndagen. Troligen blir det lite handla av, har beställt ett program till datorn. Där ska jag kunna rita lite själv och styngsätta mina mönster. Lite träning måste det ju bli först, jag är ju inte så "haj" på sånt. Men jag tror att det kan bli roligt, det andra programmet som jag köpte i höstas har jag haft mycket glädje av. Jag håller fortfarande på att gå igenom vad man kan göra med det. Det finns massor av fina bokstäver och ramar och olika sätt att forma texter på. Så det finns att jobba med även där. (jag vill iaf ha ett nytt program).


På lördagen ska jag på föreläsning, Tina Thörner. Det ska bli jättespännande. Det blir stockholm två gånger samma helg!!


Imorgon är en annan dag, då ska jag på en föreläsning/fortbildning i autism. Det ska bli jättespännande. Den är på engelska så då får jag träna lite på det språket oxå. kan bli intressant.

Eftersom det har varit lite tunt med träning ska det bli ett "hårt" pass imorgon, mycket mage och tufft för "lilla" rumpan. Jag hoppas att storebröderna passar lillaste brorsan så att jag och "gubben" kommer oss iväg ordentligt!

Nu blir det Go`natt!

Kram,

1 kommentar:

  1. Mmmm... jättefina pryttelväskor. Knske man ska beställa en till sommaren? Hm.. får tänka på det //kram

    SvaraRadera