fredag, maj 29, 2009

Fina fredag........

... lite blåsigt på morgonen men sen en alldeles, alldeles jätteskön fredagkväll. Inte blev det speciellt mycket gjort inte. Fixade lite mat till 4/5 av familjen, tvättade ett par maskiner som sedan får hänga i det fina vädret och torka. Sedan gick jag och Jonas och hälsade på mamma/mormor. Det är ju morsdag på söndag och då är inte jag och Mats hemma, vi är på föreläsning i stockholm. Så då passade vi på Jonas och jag att besöka ma/mormor med en liten blomma. Sen fixade vi lite med våra smultronplantor, det är massor av röda myror i krukan. Vi tömde den tvättade ur krukan och sköljde alla smultronplantor som vi skulle ha kvar och planterade i ny jord. Nu hoppas vi att dom tar sej och att det blir rikligt med smultron. Nu är det dax att ta kväll, Jonas kollar på "madagaskar 2", jag ska hälla upp ett glas vin och ladda för "Carinas Berg flyttar in" . Efter det blir det en stund på spikmattan ( ett jättebra köp, kan varm rekommenderas) innan jag somnar.

Ha en skön kväll !

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar