söndag, maj 17, 2009

soliga söndag!!!!!!!!

Vilken underbar dag!! Ja, jag menar blott, idag har jag faktiskt suttit alldeles still i en solstol! Först blev det en runda med tvättmaskinen , sen tog jag en kopp kaffe och min bok och slog ner "lilla" rumpan i den skönaste av dom alla.Nej, nej inte i det här lilla kasslernätet. Den är inte så himla skön.



Den här...... satt jag inte heller i, men jag önskar att den sett ut så här. Nej, jag satt i en vanlig solstol i plast från jysk (ingen reklam här inte). Så nu till kvällen har jag då upptäckt det som jag alltid upptäcker när solen varit framme. Solbrännan!!!!!!! Ja, nu är det ju inte den där fina gyllenbruna brännan utan den som går åt det "grisrosa" hållet. Jag blir ju inte brun!!!!!! Tyvärr, möjligen lite offwhite. Jag glömde ju naturligtvis att jag skulle smörjt in mej med solskydd. Men nu får jag smörja med svalkande aloe vera och ta lite solskydd imorgon om solen fortsätter att lysa över oss. (Eller oxå får jag hoppa över solandet och fortsätta vara vit hela sommaren.)

Nu säger jag bara hej då! Ska smörja mej nu. ( aloe vera)

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar