söndag, maj 24, 2009

Trötta söndag.......


... ja en riktigt trött söndag blev det idag. Lång sovmorgon, efter frukost blev det sn stund till på sängen. Jag läste lite i en veckotidning. Ja, ja visserligen hängde jag lite tvätt oxå men det räknas inte idag eftersom det var så lite. När Mats vaknat ( han jobbade inatt) så drog vi till badhuset. Jag, Mats, Jonas, Philip och hans kompis Samuel badade och hade roligt. Vi hade eget fika med så det blev mycke och långt fika. Jonas simmade och dök som en riktig säl. Han hade haft jättekul idag. Sen när vi var klara på badhuset åkte vi ut "på landet" och hämtade Albin som sovit över hos sin kompis Felix. När väl alla är samlade fixade vi lite mat att stoppa i magen.


Sen provade Jag min nya Morsdagspresent. Jag vet at det är först på söndag som jag ska firas men jag fick den tidigare. (Får väl kanske kaffe på sängen då iaf.) Det är ett wii spel som heter active. Jag körde ett utvalt 30 min pass på easy eftersom jag ännu inte är så vältränad. Svetten lackade men roligt hade jag. Ska försöka köra lite nu och då när andan faller på. ( det lät ju bra )

Först och främst ska vi köra tillsammans Mats och jag, åka/ gå till gymmet som vi lovat. Men ibland räcker inte tiden till och så här års är det mycket aktivteter på skola och dagis som man vill vara med på. Och Albin som brukar ta hand om Jonas när vi är och tränar vill ju vara med sina "polers". Vi får passa på när tid finnes så att säga.


Men nu ska jag faktiskt ta ett stadigt tag om min bok, lägga mej i min säng och läsa...... det är spännandenu.....i "luftslottet som sprängdes"


Så.. vi hörs......go natt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar