torsdag, maj 28, 2009

Trötta torsdag!!!!

Nu vet jag inte riktigt vad som hände.... jag är sååå himla trött! Har gått som en sombie på jobbet idag, vi brukar alltid kunna pigga upp varandra med en roligt historia eller nåt bus. Idag funkade inte det. När jag hämtat "gubben" från hans jobb och diskuterat matfrågan åkte vi till mc donalds och tog maten med hem. Ingen av oss hade ork nog att fixa nåt på egna spisen. Efter en utsökt "kycklingbitar" m pommes intog jag sängen och spikmattam en stund. Jättehärligt men lite ont/svid på ryggen. Jag är lite piggare nu efter "napen" men jag har inte lust att göra nåt. Jag tror att jag "hoppar" alla aktiviteter ikväll faktiskt. Träningen får dröja nån dag och symaskinen får vila. Nu förflyttar jag mej till min sköna fåtölj.

Kram


1 kommentar:

  1. Hoppas att du är piggare imorgon. Det är nog våren som satt spel i din kropp. Nu ska jag prova min spikmatta, så får vi se hur det går. See you tomorrow. Kram Anki

    SvaraRadera