lördag, juni 20, 2009

En jättetrevlig kväll/natt.


Jag visste det, att det skulle bli jättettrevligt!!! Mat förenar , det stämmer!! Behövdes ingen sill för att midsommarafton skulle kunna firas. Här sitter vi och gottar oss, Familjan VI och Fam Anki.

Tävlingar/ femkamp hade vi oxå fixat ihop.
Kubbspel- kilar mot tjejer. Killarna vann. ( måsta låta dom vinna ibland).
Här spalar vi nåt som heter "killer", jag förlorade först. Min kära make vann tror jag. (kommer jag att få höra, att han är duktig på pil. Jag vet det).
Här springer Jonas stafett, kubbpinne mellan knäna. Var tog pinnen vägen? Inte så himla lätt precis. Jag tror att tjejerna vann den här tävlingen. Vi hade en "blåsa upp ballongen, sätt den och dej på stolen och smäll" oxå. Himla kul.


Avslutningsvis spelade vi "plump". Hur gick det tror ni????? Jasg förlorade och Mats vann. Jag är så van att han vinner, "vad gör man inte" ..........
Ja då var det dax att avsluta allt klockan blev ganska mycket. Vi bestämde att vi skulle spela minigolf familjevis midsommardagen. Tävlingsnerverna vaknade till ordentligt på oss alla.
Tack för en jätterolig/trevlig kväll til Anki med familj. vi ses vid golfen.
Kram

1 kommentar:

  1. Tack själva för en mycket trevlig kväll. Vi är nöjda allihopa. Syns imorgon och då kommer Mats inte att vinna.... Kram Anki m fam

    SvaraRadera