tisdag, juli 28, 2009

Glömde skriva.....

... att jag har spelat bowling idag oxå. Min familj mot "Morres" familj. Vi blev 4 st i mitt lag, morres blev 3. Inte kom jag först iallafall, Mats var som vanligt bäst sen kom Philip och Jonas. Jag fick minst poäng.... får väl skylla på mina ömma fingrar och händer. Nästa gån vi ska spela mot " Morre" och hennes familj måste jag nog gå igenom taktiken med lilla"gubben". Han kanske kan tala om vad jag borde göra för att slå några strikar och spärrar eller vad det nu heter. Vi hade iallafall roligt när vi spelade. Sen hjälpte jag och Albin till hos mormor, hennes "plattor" skulle på plats. Det var 3 stora tunga betongplattor som skulle läggas i en föredetta rabatt. Nu är det fixat och hennes uteplats blev lite större.

Kram igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar