torsdag, juli 30, 2009

Oj, oj,oj....



... visst är jag "ledbruten" sen igår. Inte mycket gjort idag inte. Varit en sväng på stan, skulle kolla lite i cykelaffären..... hade semester till nästa vecka. Får åka dit då, Jonas fyller ju snart och han har växt så mycket att den gamla cykeln är alldels för liten. Han önskar sej en ny cykelhjälm oxå...... det är ju bra! Fö så har jag bara latat mej ...... eller vad det nu heter. Efter tvätt och mat (Det måste man ju ha, mat alltså) la jag mej på sängen och öppnade en bok som kom i brevlådan idag. " Munken som sålde sin ferrari" av Robin Sharma. En berättelse om att uppfylla sina drömmar och förverkliga sej själv. Jag blev lite nyfiken...... jag gillar att läsa om det fängslar. Och det kan man säga att den gör. Nu har jag legat med boken i händerna så att kroppen är alldeles stel..... nu måste jag nog röra på mej en stund annars kan jag väl inte somna ikväll utan att ta värktabletter......


Jag åker nog till affären och handlar nåt gott som jag kan äta när jag läser vidare ikväll.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar