tisdag, juli 28, 2009

Vilken konstig dag...

... det har varit, rätt som det regnade så kom det en skur!!! Det har ju varit alldeles uppåt..... Mats och Albin rensade i förrådet, hittade ganska mycket som skulle slängas. Hittade lite som ska till loppiset på lördag 1/8 vid Sibro mellan Råby och Lid. Själv ska jag ta med lite av allt det som jag sytt, får vi se om någon är intresserad. Vi ska oxå demonstrera Aloe Vera, Marita hjälper oss.
Här kommer två glasunderlägg till....
Oj , hann jag med ytterligare två...... Ja, jag säger det igen... dom är jätteroliga att sy!!!!!! Nu hinner jag nog inte mer innan fredag då Mats åker ut och förbereder, ( kan inte så noga veta förstås) fixar bord och platser till alla andra som oxå ska stå där. Jag hoppas att det blir sol och varmt, det finns ju badmöjligheter där oxå.
Nu ska jag "gotta" mej lite, det finns ostbågar i skåpet!!!! Jag äter inte det så himla ofta för man blir sååå kladdig om fingrarna, gillar inte det.
Kram

1 kommentar:

  1. Hej Bettan!
    Nu måste jag ta mig i kragen och sy dessa underlägg jag med, har haft mönstrena länge men det har inte blivit av att brodera dom. Brodermaskinen har inte gått mycket alls i sommar. men snart startar vi upp broderiklubben igen så då får man lite inspiration att sy igen.
    ha det gott//Eva

    SvaraRadera