söndag, augusti 23, 2009

Lite trött.......


... är man ju idag. Det blev inte så jättesent men ändå...... hade lite svårt att somna, de stora grabbarna kollade på sin tv och det hörde jag. Sen när de släkt tv;n var klockan typ 2.45, kunde fortfarande inte få en blund i ögonen.... fläkten i pojkarnas rum "gnällde" så himla högt så jag fick stänga av den. Vid 04.20 hörde jag "nån" som spelade "trummor" eller nåt här utanför.....( radion i taxin) det var min kära make som slutade jobba. När han väl kommit in, låst dörren och krupit i säng blev det ganska lugnt i huset. Jag tror att jag somnade vid 5 tiden. vaknade vid kl 7.15, slumrade igen och hade ögonen stängda till kl 9 ungefär. Ja,ja sen frukost, se till att tonåringarna kom ur sina sängar.... inte helt lätt faktiskt. Ja så gick den här söndagen i maklig takt. Jonas hittade en ny kompis (blev sur när han skulle in för dagen, de har lekt oavbrutet i 6 timmar.) Imorgon börjar skolan.....YES!!!!!!!!! Tillbaka till rutiner!!!!!


Schhhh.. säg inget....men jag har tagit semester i 2 dagar. Mysigt att vara hemma ett par dagar x-tra.


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar