måndag, augusti 31, 2009

Måndag och sykväll!!!!!!

Och här syr vi nu....... ....."farmor" har iallafall sin symaskin....... men det har inte jag!!!!!! Den är fortfarande hos "doktorn". Jag hoppas att den blir färdig den här veckan......jag får abstinens!!!!!!!!
Jag får väl glo i mina pärmar med mönster och fantisera om vad hag ska göra när symaskinen kommer hem.

Här har jag fler söta mönster..... Oj vad det kommer ideer i mitt huvud...... en sån där fin handduk..... ohh det där kan jag göra en väska av...... hmm vad kan jag göra av det mönstret??? En kudde...?... Ja inte vet jag.... jag är SYSJUK!!!!!
Ja, ja jag ska försöka lugna mej lite..... det är ju lite svårt..... men jag ska.....!
Imorgon ska vi kolla lite gymnasieutbildning till stora "gossen", han måste börja fundera på vad han ska bli när han blir "stor". Inte helt lätt...... många studiebesök får det bli......
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar