onsdag, augusti 19, 2009

Prova på....

... det har jag gjort idag. Vad....? Kundaliniyoga, jag tror att det heter//stavas så. Det var väl helt ok. Men med stela höfter (börjar väl bli gammal?) och domningar i benen blev det inte helt lätt. Om man fortsätter att träna så blir man säkert mera följsam.... Jag kommer troligen inte att fortsätta, tycker inte att motionsformen passar mej riktigt. jag gillar mer styrka, fart och fläkt. Så fort jag känner mej bättre i min axel/skuldra ska jag börja träna igen, målet är 2ggr/v med styrka och ev 1ggn/v eller varannan v med box om det funkar med axeln. Har gjort det förut och tycker att det är jättekul. Jag har lovat Jonas oxå att vi förutom hans simskola ska försöka bada 1 ggn/v . Vi får väl se hur hösten ser ut, man måste ju ha lite "mål" i tillvaron annars kanske man "latar" ihop sej.

Symaskinen har inte kommit tillbaka än... jag saknar den faktiskt!!!! Ja, ja veckan är ju inte slut än.

Kram

1 kommentar: