tisdag, augusti 18, 2009

Riktigt trött.

"Huvaligen vilken dag... alldeles jättetrött är jag. Vaknade vi 2.30 tiden inatt och kunde inte somna om riktigt, klockan ringde 5.45. Shit så trött jag var... bara att kliva upp, ta sej till jobbet och göra vad som skulle göras. Efter avslutad jobbdag blev det snabbmat- max, helt ok om man inte orkar fixa själv. När vi sen kom hem drog Jonas iväg till kompisen och lekte en stund. Då la jag mej på sängen och läste kvällstidningen... sen när Jonas kommit hem ville han att jag skulle titta på en film med honom..... svårövertalad???... nejdå inte alls. Nu kollar vi in Aristocats, skulle bara skriva lite.... nu går jag in till honom , lägger mej bredvid och kollar färdigt!!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Inte är det roligt att kliva upp när man har sovit dåligt. Jag har sovit konstigt i två nätter nu och hoppas att denna natt blir bättre. Började jobba igår, men börja inte förrän 15.00 då så då behövde jag ju inte kliva upp så tidigt. Men imorse så ringde klockan vid halvsex och då var det bara att dra sig ur den sköna sängen och till duschen. Börja sju och sluta elva så det var en kort och bra dag. :-)
    Inte skulle jag heller tacka nej till att ligga och slöa och titta på film. :-)
    Ha det så bra!

    SvaraRadera