onsdag, september 30, 2009

Mitt i veckan....

...är det ju idag. Onsdag......"lillelördag"!!!! Då har jag faktiskt suttit framför tv:n.... kollat in superstar..... och nu är det efterlyst. Jag kollar inte så himla ofta på tv, men ibland orkar jag bara inte göra annat än att "sitta" och glo......det blev lite "socka" gjort iallafall. Har stickat nästan färdigt på Jonas sockor..... det är bara "tårna" kvar. Perfekt att göra framför tv:n, bara lite koncentration behövs. Man stickar ju bara runt, runt, runt. Jag ska väl börja på något mer par..... (köpte ju flera färger)....himla bra att ha om nån blir frusen om fötterna och behöver ett par. Alltid väldigt uppskattade små presenter.
Nä, nu måste jag kolla färdigt, dom pratar om helikopterrånet...... måste lyssna.

Kram

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren på min konstiga grej. Har varit inne på att det har något med garn att göra, men... Mamma stickade ganska mycket så hon har kanske använt den eller så har hon bara köpt den för att testa eller att den var bra att ha. Hon var mycket för sånt och jag är likadan. :-)
    Ha en skön 1 oktober!

    SvaraRadera