torsdag, september 03, 2009

En helt vanlig, regning torsdag....

...och imorgon är det fredag!!!!!! Sits arbetsdagen den här veckan! Då ska vi "flickor"ut och äta.....mmmm vad gott och kul det ska bli. Vi har varit hos frissan idag.... flätor blev det för min del. Jag är jätteglad för dom.... jag har så himla svårt att göra dom själv eftersom jag har svårt att lyfta armarna bakom mej.
Min frissa Tina är superduktig på flätor.

Hon är duktig på alla frisyrer som vi vill ha. Tuppkam tex, den gör hon galant med flera färger om man vill....och det vill man. Den här gången blev rött på ena sidan.........
...och blått på den andra. De stora pojkarna blev oxå klippta och tillsnyggade i håret men ville inte visa sej framför kameran idag.....Dom blev jättesnygga dom oxå!!!!! När vi går till frissan allihop tar det lite tid ca 2,5timmar, det blir lite jobbigt att vänta ibland men vi löser det med att äta nåt gott eller gå till en affär som man önska att titta i-- för Jonas del blr det nästan alltid en titt i leksaksaffären..... (hmm konstigt). Sen åkte vi och handlade, det blev hamburgare med bröd och lite kakor att fika på efter maten. Nu är det ca 10 veckor till nästa gång.
Fick en kommentar fråga av "anonym"..... har svarat under din kommentar. (Lindex.)
´Jag vet ju inte riktigt vem du är..... men det är kul att du läser och kommenterar. Tack, tack.
Det är alltid roligt om/att man kan glädjnågon som gillar att läsa det som just jag skriver, jag läser ju oxå på många bloggar som jag tycker är intressant och roligt. Roligt oxå om man vill kommentera.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar