måndag, september 07, 2009

En måndag till........

....åt skogen. Jag blir nog snart TOKIG!!!!!!! Fortfarande INGEN symaskin, har mejlat till ansvarig person men ännu inte fått svar... jag väntar väl nån dag till då...... sen vet jag inte....! Kanske byter märke..... eller slutar sy.... nej det gör jag inte, slutar sy alltså. Byter märke ...? ?? Ja vem vet...!!!
Nån har iallafall fått sy... Katta syr jättefina gympapåsar. Och fixar snygga skjortor..... Blir lite avundsjuk.......
Strykjärnet in action... jag vad skulle jag göra då??? Det kan man väl använda fast man inte syr.... och sprätta knappar ur byxor.... ja, byxorna var slitna men knapparna var fina och har en viss tendens att försvinna ut andra byxor som är hela.... tror att fabrikanterna bara skickar med knapparna på köpet ( sy själv).
Ja det var den här dagen... fortfarande lite snuvig men det blir nog bra innan veckan är slut.(hoppas jag, har ju inte tid att vara sjuk).
Nu ska jag surfa en vända bland gratis broderier och se om jag hittar nåt.... det är så himla roligt att kolla. Mycket fint finns det.(länkar finns i sidan på bloggen om du vill surfa själv)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar