lördag, september 12, 2009

Nu har jag börjat.....


...... med ett par projekt.
Här en Geisha som jag hittade på deign by sick, de har ett bbroderi om dagen och ett nytt varje timme. Jättekul, det finns mycket att "plocka" hem. Jag har ju hunnit prova flera stycken och tycker att dom är fina.

Det ska bli en väska.....


Det ska detta oxå bli.... Här hittade jag "kallor" i blått, den kommer oxå från design by sick, jag gillar de här ganska "svala" blommorna. Långa, raka och eleganta. Den här blåa väskan hade jag redan klippt ut, men visste inte vad det skulle bli på den. ( redan i våras, faktiskt). Så imorgon eller på måndag när vi ska ha "sykväll" hemma hos mej ska jag färdigställa väskorna med foder, fickor och handtag.

Ja, det blev ett tidigt inlägg idag...."Morre" med familj kommer hit på lite kortspel..... och ett glas vin.....mmmm! Det var ett tag sedan sist, hennes barn ( det ena, min guddotter) är ju så stora att de pluggar på annan ort. Nu är "guddottern" hemma och vill "dra en spader"med "gudmorsan". Och vad gör man inte för "barnen". Tyvärr ska "gubben" jobba natt, så han kan inte vara med..... men vi reder oss nog....?!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar