lördag, september 05, 2009

Nu har jag......

...äntligen hittat bilderna i telefonen.Dom blir inte riktigt så fina och skarpa som med kamera. Men jag kunde inte ha hur mycket grejer som helst med mej på restaurangen.... Lite gott rödvin beställde vi iallafall..... ..och buffe... myckdet gott fanns det att tugga på. Jättegod pizza tex med salami och svarta oliver.... min favorit. Sen fanns det musslor för den som gillar det och sallader, taco, lax och kyckling, wokadegrönsaker och...... kommer inte ihåg mer.... några goda såser..... hmmm.

Anki gillade oxå vinet, vi hade alla en jättetrevlig kväll och den varade länge.......
Här kommer desserten..... kaffedome, eller vad det heter/stavas. Mmmmmm så gott det smakade.


Nåt mer som fanns på buffen... hm jag är jätteförkyld och har ont i halsen.... det hade jag inte igår när jag gick hemifrån. Nåja, "gubben" har varit förkyld i drygt en vecka så det är kanske inte så konstigt att man får nåt "skit"....

Nu ska jag ta´t lugnt, lägga men på sängen och hoppas på att bli lite "servad"... skulle nog vilja ha en macka till.... nån som fixar...? Nej, jag går väl själv då så blir den som JAG vill.


Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar