onsdag, september 02, 2009

Nytt i garderoben!!!!

Nån gång måster man få förgylla garderoben eller.....?
Jag hittade en sådan snygg tunika idag när jag var på stan.... jag brukar inte använda tunika för en del är sydda så tokigt att man ser ständigt gravid ut.... ( jag är klar med det). Men den här var nåt alldeles extra tyckte jag så jag marscherade rakt in i provhytten...... den passade, som om den vore sydd till mej ( kanske var det jag som stod modell....!!????) Och färgen... en jättefavorit!!!! Turkosblå nyans mörkare..... Jag var bara tvungen att handla den!!!!! Hittade ett par leggings till, som går i grå/svart. Jag ska ut med tjejerna från jobbet på fredag och eftersom vi jobbar i civila kläder som jeans och tröja/skjorta kan det vara roligt att få ta nåt annat på sej eller...... Jag har nog bara jeans och tröjor i min garderob. Men nu har jag en tunika oxå!
Sen har jag varit på ett föräldramöte till.... jodå det var ju lika "kul" som det andra..... visst, mellangrabben får mycket läxor nu i åk8 men det visste vi ju redan. Annars är det en trevlig klass.( både föräldrar och barn).
Nu ska jag "hämta " lite broderier om det finns nåt kul.... sen blir det väl kudden, det är ju arbetsdag imorgon den näst sista!!!!!!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jättefin tunika! Vart har Du köpt den?
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Tunikan är inköpt på Lindex. Kram sytanten

    SvaraRadera