tisdag, september 08, 2009

Och idag är det .......

........Tisadag!!!!! Symaskinsaffären ringde...... -Din symaskin har kommit....... Yes!!!!!! Den är hemma!!!!! Fin kartong va?? Där inuti finns min maskin, ja, det stämmer faktiskt........
Och här har den kommit ut... Visst passar den bra på mitt köksbord.... jag skulle egentligen sätta mej och prova sy lite, men jag kom mej inte för att göra det...... Jag vet inte vad som hände... blev väl alldeles överraskad över att den var klar. Jag beklagade mej så himla mycket igårdagens inlägg .... (undrar om de läste i min blogg, de som lagade min maskin).
Nu får jag väl sätta mej och skriva upp allt jag ska göra, så att jag ser var jag ska börja nånstans. Måste prova några av de nya gratisbroderierna som jag har "hämtat" hem.
Förkylningen sätter ju lite "käppar" oxå för jag blir så himla fort trött.... får väl lägga mej skapligt så att jag orkar hela dagen imorgon och även är pigg på kvällen och kan sy lite då.
Jag är så glad idag!!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar