torsdag, september 10, 2009

Phu, vilken dag!

Normalt sitter man inte på "rumpan" så värst långa stunder på jobbet, ja det ska väl vara vid morgonsamlingen då. Men idag har vi suttit HELA tiden..... först HRI- mätning sen fika därefter APT och lunch..... när den var slut blev det hjälpmedelsutbildning.... bra men ack så jobbigt att sitta still. jag var jätteglad när vi fick gå hem kl 16.00. Då var jag tvungrn att kolla in blommorna på "ägorna" , här Jättenattljus ( tror att den heter så) den blommar massor och fler knoppar är på väg att brista ut. Otroligt vacker. Efter det blev det mat som vanligt.....
...och lite "punka" på cyklarna..... Albin fixar sin "nya" och ska sedan fixa Jonas gamla, han har ju kvar sin lilla cykel trots att han fått en ny lite större. Det är ju kul att "rejsa". Albin är duktig på att fixa "punka"(om han själv vill och får bestämma, och det kan han väl få).

Ja, eftersom jag har suttit hela dagen orkar jag inte sätta mej vid maskinen, det blir lite jobbigt, behöver nog ta en promenad. Får väl se hur det blir. Iallafall tänkte jag visa hur handdukarna blev, dom som jag sydde sent igår...... Min handduk med en drake på ........ ( kanske lite av min personlighet... om man frågar min kära man).

Och här kommer Mats handduk... han gillar grodor... (vet inte om det symboliserar honom..... måste nog fråga).
Ja det var väl allt för idag...... tror jag...... ja det är det.
Kram

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du äntligen har fått tillbaka din älskade symaskin.Och produktionen är redan i full rulle ser jag. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Yes Titti. Ska planera lite eventuella väskor. bara att höra av sej och slänga ett öga. Kram sytanten

    SvaraRadera