tisdag, oktober 20, 2009

Fästa trådar är...

...inte så himla kul men det måste göras! Albins vantar är nu helt klara och med "tofs". Hade tänkt slippa att göra den, men inte då. Jag behövde inte brodera på vanten, ( gud vad skönt) . Albin gillar verkligen sina lovikka, jag hade själv såna när jag var liten. Men då var färgen endast grå eller vit. Dom blev jättetunga när man kastat snöboll ett par gånger.
Man blir lite nostalgisk när barnen vill ha såna "fina" vantar. Jag ska kolla av med Philip om han oxå vill ha nya vantar, jag har ju lite garn kvar.....
Jag håller på med mitt bidrag till MIXENS tävling...... det kan nog bli "nåt", ringde syz förut och jag ska dit en "kortis" imorgon, troligen på lunchen om jag hinner och kolla om hon har nåt "litet" och "kul" att dekorera mitt halloween kort med. Skulle åkt en stund på kvällen egentligen men kom på att jag ska på föräldramöte..... hmm i Jonas klass. Det allra första, så det är väl bara att gå till skolan då.
Nu blir det tv..... snart Gordon Ramsey!!!!!!
Kram

1 kommentar:

  1. Superfina vantar!! Jag skulle nog behöva ett par nya....fast jag vill ha grå :) Va spännande att du vill va med i tävlingen, ser fram mot ditt bidrag i massor! Kram kram

    SvaraRadera