tisdag, oktober 27, 2009

Go´kväll!

Det blev några små julbroderier till. De är tänkta att hamna på små julkort... eller lite större julkort. Snögubbe..... med snöbollar.
En skidåkande, snubblande "nallebjörn", kanske lite min stil på skidor... jag kan nämligen inte åka utan snubblar alltid på mina fötter.

En söt tomte med ett rådjur i famnen... visst är det julstämning på denna???


och klappar under granen, visst ska det vara så... fast jag skulle vilja se fler klappar under vår gran i jul.
Nu blir det inga fler ikväll..... måste kolla på Gordon oxå. Datorerna är förresten färdiga.... Micke fixade klart ikväll och alla Pojkar är jätteglada. Nu ska grabbarna lana i natt ( dom är 4) och jag hoppas att dom gör det lite tysta. Visserligen har jag ledigt imorgon men det är jobbigt om sömnen uteblir.

Kram

1 kommentar:

  1. Jättefina julmotiv!
    Och vilken tur att grabbarna kunde lana inatt, hoppas att de inte störde dig alltför mycket.
    Ha en skön onsdag!

    SvaraRadera