torsdag, oktober 01, 2009

Jonas sockar är färdiga.


Och jag fortsätter att sticka..... Har börjat på nya sockor, turkosa ska dom bli....... med lite grönt och lila tror jag. Sen blev jag tillfrågad om jag kunde sticka några par lovikkavantar.... och det kan jag väl.
. Har börjat ikväll, stickar båda samtidigt så att det blir lika många varv i vantarna. Jag har precis kommit till avmaskning för tummen på det första paret. Den turkosa sockan får vänta lite.... tror jag...... ibland är det bara skönt att sticka rakt av, utan att koncentrera sej eller.......?? Ja,ja nu är det sängen som "hägrar", jag är lite trött....... sen är det ju helgen som börjar imorgon och då måste man försöka vara pigg.... eller....?
Kram

1 kommentar:

  1. Hej igen.
    Jag har lagt in dig på min bloggrundan. Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.

    Har du något föslag på en stämpel du skulle behöva för dina alster så hör av dig.


    Ha en underbar helg

    SvaraRadera