måndag, oktober 12, 2009

Massage... gud vad skönt!!!!!!

Nu är det 3 veckor sedan massören var på jobbet, han är alltid efterlängtad. Han kommer tillbaka om 4 veckor!!!!! Idag hade jag verkligen ett behov av massören, jättetrött och öm i hela ryggen och axlarna, jag undrar vad det beror på ....... Han har tejpat mina axlar..... och skulderblad..... i ett speciellt mönster, svart och rosa tejp....... ser lite roligt ut men jag tror att det kommer att bli bra. man måste tro på saker och ting, det ska hjälpa till att "avlasta och sträcka upp" mej. Det ska sitta i 7 dagar, det går att ha även när man duschar, man får inte skrubba sej torr på ryggen bara trycka med handduken tills man är torr.
Annars blev det ju lite sykväll , två handdukar blev det. Gäst handduken ska "grabbarna" ha på sin toa, den matchar deras handdukar som jag sydde för ett tag sedan.
Den här gröna sydde jag bara för att jag ville prova broderiet. Det kommer från cute embroidery. Det var lite kul med tandborste och tandkräm, man kan sätta dit ett namn oxå om man vill, det har jag inte gjort men plats finns kvar.
För övrigt känns det som om all världens hosta har fallit på just MEJ!!!! Var lite förkyld för några veckor sedan och har sedan dess haft mer eller mindre hosta. Nu är den väldigt"torr" i halsen och bara killar irriterat. Har svårt att sova, den väcker mej ett antal gånger varje natt. Usch och fy!!!! Både "gubben" och jag har börjat "snora" lite oxå, det kanske är elake baciller.... vem vet. Inte för att vi är elaka men......... (man vet ju aldrig.)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar