onsdag, oktober 07, 2009

Nu har halva.......

....arbetsveckan gått! Och det känns fortfarande helt ok, ett par dagar till sen kommer helgen och då....... ska jag åka på symässa!!!!!! Visst är det kul!!??!! Det tycker jag iallafall. Katta, jag, våra mammor och Albin ( min son) ska åka tillsammans. Det får väl bli en STOR plånbok att ta med. Jag har visst glömt att Jonas har tappat sin andra tand i underkäken, jag lovade ju att visa den när den fallit. Det är några dagar sedan. Det kommer en ny tand oxå, det "lyser" lite vitt och taggigt om man kollar riktigt noga. Jonas har frågat flera gånger hur det ska kännas när tanden växer fram, om det känns nåt. Det ända som jag kan svara är att "när mina tänder växte i underkäken på men när jag var 6 år så kliade det något så in i hela ....... Jag kommer ihåg det som om det hände för en vecka sedan. Jag hade väldiga problem med klåda i tänderna, det gick ju inte att "klia" där. men Jonas har inte "känt" nåt speciellt.
Mats har handlat.... ett nytt wii spel...... jättekul. Vi har testat lite , Albin Och jag...... bla bågskytte.....JAG vann över Albin!!!!!!!! Jättekul familjespel, mina grabbar är riktiga "vinnarskallar", så om lilla "mamsen" vinner MÅSTE dom ha revanch. Kul,kul.

Och strupmorna då.... jodå två skaft är färdiga, STORL 39/40 ska det nog bli. Jag ska byta lite färg, typ lila på häl och tå och själva foten ska nog vara grön. Tror jag i allafall, vi får se imorgon vad det blir. För nu är det sängen som gäller.

Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas du sover gott när jag skriver det här(jag jobbar natt inatt). Kul att du vann över sonen. :-) Jag är ingen tävlingsmänniska så bara när en och annan tomte börjar bli lite stursk för att han vinner över mig så kan jag bli skadeglad om jag vinner flera gånger över honom. :-)
    Jag tror dina sockor i olika färger kommer att bli jätte fina.
    Ha en bra torsdag!

    SvaraRadera