lördag, oktober 31, 2009

Nu kommer det flera motiv.

här är det som jag avslutade fredagkvällen med. En berner sennen ..... min absoluta favorit!!!! När jag / vi får råd kommer det att flytta in en i vårat hem! Vi bara väntar på att den ska "komma och bo". Julklappar var det ja... här är familjens alla stjärntecken. Jag har satt dit våra namn oxå, så att vi ser skillnad. Vissa av oss har samma tecken.
Kräftan, bytt lite färger så att den passar Albin.

Skytten, även här har jag fixat lite med färgerna så att mottagaren får sina favoritfärger.


Min egen, fiskar, jag gillar ju som bekant turkos.

Jonas har ett lejon, med gröna inslag det gillar han.

mats fick inte välja....... han är fisk och jag ville mixtra lite med färgerna. Från början skulle den gå i blått men jag ångrade mej eftersom det inte passade med färgen på handduken, den går nu i gröna nyanser med stänk av blått.
Stjärntecknen kommer från smartneedle.
Det sitter mer i symaskinen men det visar jag nästa gång. Jag har betsällt nya broderier på nätet, dom ska jag prova imorgon om jag hinner.


1 kommentar:

  1. Fanken!! Jag är ju fisk jag med! Kanske skulle skaffa mig en handduk till mig själv? eller kanske till min älskade när han fyller jämt nästa gång?
    kramizar //Syz

    SvaraRadera