lördag, oktober 17, 2009

Ohhhow...

... Det ligger en jätte köttbulle i min säng!!!! Oh, gud vad bra... det är ingen fara, det är ju bara min nya mössa. Men visst ser det ut som en jätte köttbulle??
Jag får väl platta till den lite så att man kan se att det ska vara en mössa.
Jonas fick oxå ställa upp som modell, det är ju lite svårt att fotografera sej själv, dessutom så att man ser något sånär skaplig ut. Det lyckades inte kan jag säga, på fotot alltså. Det såg bättre ut i spegeln.... jag är ju ingen mössmänniska men det har varit lite kallt om öronen när jag cyklar till jobbet. Jag funderar skarpt på att köpa mej ett par öronmuffar istället, det går ju bra även om man har cykelhjälm, för det har man väl?? Jag har det iallafall. Det blir ju lite trångt med en mössa då.
Här är Albins vantar,... med tummar!! Nu ska jag bara fästa trådarna, det gör jag nog imorgon, tror jag. Det svarta längst upp till höger i bild.......? Ja, det är lovikkavantar till Jonas, jodå, den gossen skulle ha SVARTA vantar. Lite jobbigt att se och räkna varv men jag gör så gott jag kan. Stickar båda samtidigt, då kan man jämföra antalet varv om man missar att räkna dom på den ena....?! Jag stickar väl en stund till då...... innan ögonen strejkar alldeles.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar