fredag, oktober 30, 2009

Oj, vad jag har sytt!!

Det är så himla roligt när man hittar nåt nytt att prova. Här tex, har jag hittat "bokmärken", jag älskar att läsa och läser ofta och mycket, då går det åt lite bokmärken..... ibland har jag faktiskt mer än en bok på G. Jag hittade dom på design by sick. Jag har provat i olika färger och uteslutit text, mycket bra broderi.
sen är det ju snart dax för julklappar.... och då tänkte jag vara lite "ute i god tid". jag ska på en julmässa och ska ha ett litet bord där.... och kanske nån vill handla sina julklappar av mej.(Nån enstaka iallafall, till hunden kanske.)
Här, ett par olika...... det sitter en till i symaskinen. Den blir nog snart färdig men visas imorgon. Jag har fler projekt på G, som jag tänker ta med till julmässan. Bla mina glas underlägg som jag sytt och visat tidigare, det kommer flera.... jag ska nog sitta i helgen...... för nu har jag plockat fram ALLT och barrikaderat HELA köksbordet!!!!!
Philip är på halloweenfest... jag sitter väl uppe till han kommer hem...... så jag vet ATT han kommer hem. (man är allt lite orolig).
Nej men oj då.... nu piper det... dax att byta tråd..... ses imorgon......
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar