lördag, oktober 24, 2009

Skräck dagen......

... ja, vad är detta annars?? Det är ju skollov nästa vecka och då har pojkarna deklarerat att det ska firas halloween på olika ställen. Philip ska troligen på killfest på "slakthuset" och då måste man vara "skräckigt" utklädd, (för att skrämma tjejerna tro?) Den ena läskiga masken ......

...efter den andra hittade vi.

Jonas ville prova en lite "djävul", söt med små horn i pannan.

Även "bakom" den här masken befinner sej familjens minsta pojke. Ja, när vi kollat av vad som fanns köpte vi en mask, den som Philip ska ha på fredag.
Vi köpte oxå nya gympaskor , kortbyxor och en tröja till Jonas, han ska börja med innegympalektioner på "lekis" efter höstlovet. Det ska bli kul tycker Jonas. Annars tar vi det lugnt nu på lördagkvällen, Vi har tagit en promenad, Jonas på cykel och jag gick. Jätteskönt trots att det kommer "fukt" uppifrån.
Jag ska väl titta lite på nåt broderi, tror jag.. Jonas behöver ha en gymnastikpåse till kläderna och handduken så då får jag väl fixa nåt personligt...... och kul... så ingen tar fel grejor i skolan.
Jag visar när det är klart.
Nu ska jag börja.......


Kram

1 kommentar:

  1. Oj vilka masker..*skrattar gott*oh vilket fredagsmysgodis...

    Använda bloggrundans bloggrunda så du vet vart jag kommer ifrån.

    Lisbet

    SvaraRadera