söndag, oktober 11, 2009

Söndag och väldigt lugnt!!!

Faktiskt.... jättelugnt, orkade inte så himla mycket idag, gjorde lite fint på baksidan.... dvs plockade undan alla sommarmöbler och täckte dom, ställde undan vattenslangen, vattenkannorna och lite stora krukor. Phuuu vad skönt, var hemma hos mamma oxå och ställde undan hennes grejor oxå til vinterförvaring.

Sen blev det simskola...... ryggsim för hela "slanten", Jonas är väldigt duktig tycker jag. (ja,jag vet att jag är hans mamma, men jag tycker att han är duktig iaf.) Sen ringde Albin och ville ha kompisar sova över, okej då..... dom är lediga imorgon så det går väl bra. Bara dom sköter sej!!!!!( annars blir det inget sova över mer) Så när jag åker till jobbet imorgon hoppas jag att killarna tar det lugnt och kanske städar undan efter sej, annars blir väl jag som en "tornado". Helt crazy antagligen.
Vi käkade tacos allihop, Mats och jag och 5 pojkar.
Men jag hann sticka färdigt en socka iallafall, har bara tån kvar på den andra.....Nu blir det lugnt en stund till, kanske tv.... eller sängen.... är så himla trött idag....kanske är det en förkylning på G, vet inte men det känns lite "konstigt". Ja, ja, inte klaga...... ta det som en prövning, jag är pigg imorgonbitti. Börjar tidigt, usch....7.30.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar