måndag, oktober 05, 2009

Sykväll igen!

Ja det har vi haft, det blev en hel del gjort. Här en beställning....... till ett födelsedagsbarn med ett speciellt smeknanm. Den blev riktigt rolig. Sen provar jag några mönster som jag hämtat på nätet, gratis mönster....
ett julbroderi i form av en julkula....... blev jättesnygg, ett bra broderi.

En kaffekopp, oxå ett bra broderi, snyggt på en kökshandduk.
Katta broderar kuddar.... med snygga skor på och en kotte rad.


Sist men inte minst..... jo den är visst minst......sista paret lovikka. Blir nog klart imorgon, troligen gör jag alla tummarna då, nu orkar jag inte sticka mer för klockan är snart "imorgon".
Har ett xtra barn i natt, som ska tillsammans med Albin skjutsas till praoplatsen, det ska jag göra när Jonas blilvit lämnad på skolan. Sen ska jag börja jobba.


Kram

4 kommentarer:

  1. Guldfisken var tjusig och julkulan var heller inte helt fel med tanke på att jul närmar sig fortare än vad jag vill iallafall. Ska bli kul och se alla dina vantar med tummar. :-)
    Ha en skön tisdag!

    SvaraRadera
  2. Jättefina lovikkavantar! Vad skulle det kosta att beställa barnstorlek?

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym! Förutom garnkostnaden tar jag 100kr för arbetet med att sticka vantarna.Kram sytanten.

    SvaraRadera
  4. Ok, återkommer. Ha en bra dag!

    SvaraRadera