tisdag, oktober 06, 2009

Yes!!!!

Nu är dom klara, tummarna sitter på plats. Jag har suttit framför tv:n ikväll och stickat 8 tummar.När Hells Kitchen var slut var sista vanten klar. Nu ska jag bara ta mej till sys och lämna in dom, så att beställaren kan avhämta sin beställning. Hann inte så himla mycket mer..... maten och tvätten förstås men det räknas väl inte.....(haha). Imorgon får jag göra färdigt sockorna som jag börjat på, sen ville Albin ha lovikkavantar oxå. Jag har fyndat garn hos Mixen, rött, svart, blått, vitt, brun/beige lovikka. det blir flera par vantar till vintern tror jag.

Kram

3 kommentarer:

  1. Jädrar vad snabb du har varit!!
    kram // syz

    SvaraRadera
  2. Vad fina vantarna blev Bettan! Du är så himla duktig.Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Tjena "Tittsson"! Är det du som alltid skriver under anonym? Det kan ju vara nån annan oxå.... har ingen aning om vem det är. Jag är glad för alla kommentarer iallafall. Kram sytanten.

    SvaraRadera