söndag, november 29, 2009

Förkylt ... var det här!

Fy rackarns... vad trist, vaknade med världens förkylning i morse..... inte roligt.... täppt i näsan och ögon som rinner. Och vi skulle ha kalas idag! Kalas har vi haft och det gick bra men nu är jag helt slut....Han / hon som uppfann pappersnäsduken är guld värd. Kökspappret är för "hårt" och ger bara skavsår runt "lilla pipen". Nu är både mat och diska fixad såå jag ska ta en kopp te och sätta mej i soffhörnet och "tycka lite synd" om mej själv ( ingen annan i familjen ville göra det). Jag hoppas att det är bättre imorgon..... har ingen lust att vara så här....

Kram


3 kommentarer:

  1. Usch hoppas du kryar på dig fort! Hälsa Philip grattis! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hu vale.Jag vill tro att inga bacillusker biter på mig , men vi får väl se om du lyckats sprida din farsot till mig.Krya på dig! Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Jag tycker synd om dig och hoppas att du blir frisk fort.
    Kram!!!

    SvaraRadera