torsdag, november 19, 2009

Ikväll blev det...

... lite gjort iallafall. Tyvärr kan jag inte visa bilden på loggan som jag jobbar med.... inte riktigt nöjd än. Tänk att det ska ta sån tid att få den precis som man vill ha den. Jag ska mejla över bilderna till min kusin så får vi se vad han säger, om han tycker att jag är på rätt väg eller.....
En "hanger" handduk gjorde jag visserligen oxå men missade att fota den. Jag gör nog det imorgon. Så tyvärr INGA bilder idag heller.

För övrigt hade vi en ganska fin dag idag... uppehåll nästan hela dagen, vi hade APT på eftermiddagen, cyklade till ergonomicentrum och hade lite utbildning.... när vi slutade vi ca 17.00 tiden så öste regnet ner igen... inte roligt.

Minsta gossen har tagit influensasprutan idag, vi får väl se hur det blir med honom, han hade jätteont i sin arm nu på kvällen och trodde nog inte att han skulle kunna sova så bra. (Än så länge sover han iallafall.)
Jag åkte och handlade lite nya handdukar... jag fick ju en liten beställning i går. Man kan ju inte ha allt hemma... då kanske vi inte får plats att bo....(ha,ha) "gubben" tycker att jag tar alldeles för STOR plats med mina sygrejer... men jag måste ju barrikaderat köket när jag ska sy, sy rummet är alldeles för litet, endast 2-3 kvm. Inte mycket att jobba i eller...? Jag använder det som "lager" för jag har hyllor uppåt väggarna, bra för trådar , mellanlägg och annat material som behövs.
Nej, nu är det dax..... borsta "tanden"... jobbardag imorgon.... både på jobbet och hemma. ( ett par nya handdukar ska det bli)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar