torsdag, november 26, 2009

Jag har iallafall...

... matat dammsugaren idag. När jag kom hem från jobbet idag fanns det faktiskt lite orka kvar..... så dammsugaren åkte fram och dammet försvann av bara farten, nu känns det riktigt skönt att dammet under soffan är borta. Och att alla blommorna i vardagsrumsfönstret har fått sin beskärda del av vatten! Hallens golv hittade jag oxå, när alla skor åkte in i sina hyllor och gruset försvunnit in i "sucken" så låg det en randig matta där.... hmmm den har jag inte sett på flera dagar! Nu känns det riktigt bra, visst jag har lite kvar att göra, det finns fler rum att ta itu med men det kanske inte brådskar....? Julen är ju inte riktigt framme än. Visst ja , det var ju en födelsedag först..... på söndag.... men han kan städa lite han oxå ( sitt eget rum får han göra själv). När det var klart med det som jag planerat var jag nog tvungen att stoppa nåt i magen.... Det blev en god öl och lite vårrullar med sötsur sås, mmmmm så gott. Imorgon ska jag nog sätta lite färg i håret, koppla av lite kanske sy nåt..... för på lördag ska jag träffa mina gamla arbetskamrater, jag vet inte riktigt vilka det blir men säkert dom som jag jobbade väldigt nära och sedan hoppas jag att det blir några som jobbade i "huset" oxå, det var ett tag sedan vi träffades. "Vi har blivit lite utspridda" på "byn". Vi har haft så himla trevligt på gamla jobbet, ibland saknar man det, men jag har det jättebra idag på mitt "nya" jobb. Jag trivs himla bra!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar