lördag, november 07, 2009

Jaha, då har Tomten redan varit......

..här! Jonas behövde nya skridskor... klart, Albin hade oxå vuxit ur sina.... hmmm Tomten kom tidigt i år...Albins julklapp har redan anlänt. Han får dom på måndag, nyslipade och formpassade. Usch, vilket stort hål det grävde.... i plånboken. Sen fick grabbarna prova tennis med lillaste brorsan, Albin spelar redan 1ggn/vecka och Philip har spelat men slutat, han går nu på friidrott. Jonas ville prova och se om han ska börja spela när simskolan är slut.
Tennisspelare.... vart tog bollen vägen.....?

Ja, här är den tuffaste...hmmm? Jag vet inte det.... ganska lat.... vill inte springa efter bollarna, dom fick Mats och jag springa efter för att kasta till gossarna.

Ja, jag fick iallafall sätta mej vid symaskinen när vi kom ham, 3 nya skor har det blivit. Modell herrsko. Jag har satt en ny modell i maskinen....casual..... jag visar imorgon.... för jag kanske hinner sy nåt par då oxå.
Körslaget har jag tittat på.... visst är han duktig, Ola med sin manskör...? Har inte gillat honom förut, varför vet jag inte men nu är han grym!
Både Ola och Stefan gör riktigt bra ifrån sej, duktiga killar, får väl se vem som vinner på lördag nästa vecka.
Nu åter till symaskinen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar