onsdag, november 11, 2009

Ojdå...

.. idag blev det inte mycket gjort. Efter jobbet blev det utvecklingssamtal i skolan, sen blev det mat på Max.... helt ok faktiskt. (latmaskarna orkade inte laga egen mat). Därefter inte mycket...."moster" kom över en sväng med en fråga....gällde min kusin.. vill ha hjälp att fixa en logga på tröjor.... jag ska se vad jag kan göra. Sen kollade jag lite efter broderi på folkdräkter, jodå hittade en australiensk sida med en folkdräkt, dock inte vad jag ville ha. Vet inte riktigt var jag ska söka... om "nån" där ute kan tipsa mej hur/när/var jag kan hitta broderi på folkdräkt skulle jag bli jätteglad. (Jag menar maskinbroderi). Jag har även kollat hos AnntheGran och embroidery. com utan resultat.
Nu ska jag iallafall krypa i säng.... sov så himla dåligt inatt, har en sådan jobbig hosta...undrar när den ska ge med sej.... (har hållit på sen första helgen i september)

Kram

1 kommentar:

  1. Oj va du är flittig1 Du gör jättefina saker fast du har ont förstår jag! var rädd om dig!
    kram lene

    SvaraRadera