lördag, december 12, 2009

7 rätt!!!

På dagens V75 ...... Jag hade 7 rätt!!! jiiipiii!!! Har just rättat den.... 305 kr ingen stor summa precis, men varför klaga?? Jag är glad iallafall. Det är en konst att få in en 7:a, iallafall för en som inte kan nåt om hästar. Dagens nästa stora Jiipiii!!! Det snöar här i Nyköping!!!!! Och ännu ligger det kvar. Hoppas att det ligger några dagar, det vill Jonas . Han tänkte kolla med kompisarna imorgon om det funkar att göra snögubbar.....
Sen blev det lite beställningar gjorda... en fiskeintresserad...ska få denna.




En tuffing ska få det här fina draculamotivet.





Och en ska få den här Gulliga nallen...... Jag har fler beställningar på G.
Får jobba lite imorgon oxå. Min spishandduk blev jag av med så jag får väl göra en ny till mej, den med haren i strumpan.
De sista julklapparna till vår familj är oxå inhandlade... nu är det bara städningen och julmaten som skall planeras och fixas.... vi äter lite hos "farmor" men nåt ska vi nog ha hemma.
Nu måste jag fixa symaskinen...den "ropar"!
Kram

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten!
    Även om det inte var så stor var den nog naggade god, eller hur?
    Här har det också kommit lite snö, men inte så vi kan göra snögubbar än.
    Ha en skön Lucia!

    SvaraRadera