torsdag, december 03, 2009

Äntligen är det roligt......

..... igen! Att sy förstås.... snuvan är i stort sett borta. Nu orkar jag ta tag i mina projekt igen. Dags att färdigställa beställningarna till jul och nyår, det som ska bli julklappar till någon måste givetvis vara färdiga och levererade innan tomten kommer.
Här är två av fyra beställda handdukar. En har redan visats och en sitter i sy maskinen, troligen visar jag den imorgon.
Loggan som jag har hållit på med ska sys upp på en tröja nu.... så fort jag har tröjan i mina händer laddar jag den i maskinen och syr dit loggan och den kommer troligen att visas här. (om jag får visa den förstås)
är det bara bra.... har inte tagit itu med resten av julkorten men det blir nog i helgen om jag hinner. Jonas vill göra ett speciellt julkort, det ska vara med ett foto av honom själv, gärna nån tomte och kanske nåt annat roligt.... vem som ska få det????? Det ska Emma få, en liten gullig tjej som har varit dagiskompis med Jonas men flyttat till Malmö. Han är helt säker på att det blir dom två senare i livet! ( härligt med barn som har drömmar!!!)
NU är det dax för sängen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar