tisdag, december 15, 2009

En spishandduk...

....blev det ikväll. Har besökt syz en stund, alltid trevligt att pratas vid lite. Båda mina systerdöttrar var oxå där... oxå himla trevligt. Man blir ju som en "moster" på på riktigt för en liten stund. Som sagt en liten spishandduk blev det, tre tomtar på rep, ett av mina favvomotiv. Nu har jag gardiner, en diskhandduk och en att hänga på spisen. Den andra som jag gjorde (kaninen i julstrumpan) sålde jag idag, även några andra julhanddukar och spishanddukar gick åt. Det är roligt när andra tycker om det man gör.
imorgon ska jag föst på ett föräldramöte sen hoppas jag att jag hinner göra ett par nya diskhaddukar med tomtar på.

Nu kollar jag samtidigt på tv:n, kanske lite okoncentration men Gordon Ramsey och Hells Kitchen har börjat... finalen!!!! Spelar ingen roll vem av pojkarna som vinner, dom är VÄLDIGT duktiga båda två.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar